Ofte Stilte Spørsmål
Frakt & Levering
Hva er leveringstiden deres?
Vi sender våre produkter fra vårt lager i Kristiansand med Posten. Du kan forvente å motta din bestilling innen 2-5 virkedager.
Sender dere utenfor Norge?
I dag sender vi kun i Norge. Hvis du bor utenfor Norge vil vi ikke kunne levere til deg i dag. Kanskje på sikt!
Hvor mottar jeg bestillingen min?
Din bestilling blir levert av Posten, og leveres i din postkasse. Sørg for at oppgitt navn og adresse er lett synlig.
Retur
Hvordan returnerer jeg?
For å returnere din bestilling, følg vår returside.
PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.
Hvor lang tid tar det før returen min blir behandlet?
Behandlingstiden vil varierere ut i fra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle din retur før den er ankommet vårt lager.
Når vi har mottatt returen din, vil behandlingstid variere fra 3-10 dager avhengig av pågang.
PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 3-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.
Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om at returen din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:
- Ordrenummeret ditt.
- Ditt navn og e-postadresse.
- Sporingsnummeret.
- Bevis på porto, for eksempel en kvittering.
Vi vil da prøve å løse saken ditt så raskt og effektivt som mulig.
Må jeg betale for å returnere?
Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Du må besørge retur til vårt lager på egen hånd. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.
Hvorfor er ikke returen min behandlet?
Har vi ikke mottatt din retur, er det vanskelig for oss å behandle denne.
Kontakt vår kundesupport, så skal vi prøve å løse saken. Uten portokvitteringen kan vi ikke behandle noen returforespørsler hvis returen har gått tapt under transport tilbake til vårt lager.
Abonnement & Betaling
Hvordan funker abonnement?
Jo, det er veldig enkelt. Vårt abonnement gjør det enkelt å sove godt hver natt, uten å risikere å gå tom for Søvn Gummies.
Du mottar et måneds forbruk av Søvn Gummies i postkassen hver måned - helt automatisk. Enklere blir det ikke.
Har abonnement bindingstid?
Nei, det har det ikke. Ingen av våre abonnement har bindingstid. Du kan enkelt kansellere eller pause et aktivt abonnement når som helst. Enkelt kontakt vår kundesupport, så hjelper vi deg.
Kan jeg utsette en forsendelse?
Hvis du har et aktivt abonnement, er det enkelt å utsette en forsendelse. Hvis du for eksempel har nok av produktet og ikke behøver en forsendelse denne måneden, er det veldig nyttig. Kontakt oss så løser vi det for deg.
Tilskudd har aldri smakt diggere!
Våre produkter er laget av nøye utvalgte og kvalitetssikrede ingredienser. NordicBio skal være et trygt og enkelt alternativ for bedre helse.